גרביים לסכרתיים-PROTECT IT

גרבי PROTECT iT עם טכנולוגייה ייחודית המשלבת בד מותאם, שיחדיו מעניקים נוחות והגנה לכף הרגל סוכרתית. הגרביים פרי תכנון ומחקר של 7 שנים, מעוצבים בכך שהם מפחיתים פעילות בקטריאלית בכף הרגל. ומסייעים במניעת פצעים ובהגנה על האזורים הרגישים של כף הרגל. בזמן שאחרים טוענים שהם מייצרים גרביים עם יתרונות שונים לסוכרתיים, לגרבי PROTECT iT יש אישורים קלינים ובהם הFDA.
כפות רגליים בסיכון נזקקות לטיפול והגנה. גרבי סוכרת PROTECT iT מגינים על כל האזורים הרגישים הן בכף הרגל והן בקרסול, בעוד שגרביים אחרים מגינים רק על מספר אזורים רגישים בכפות הרגליים שלך.הגרב תוכנן במיוחד עבור סוכרתיים ולסובלים מבעיות רפואיות שונות, אשר נוטים לסבול מכפות רגליים רגישות וכאובות. וכמו גם לספורטאים ולאנשים בריאים שמחפשים נוחות.
- הגרב היחיד עם אישור FDA כטיפול מניעתי.
- הגרב היחיד עם תו תקן מעבדתי לאנטי בקטריאלי.

הגרב שמשלב 3 טכנולוגיות:

  • סריגה ייחודית ללא תפר
    • אנטי בקטריאלי
    • נידוף חום וזיעה
    בזכות הכותנה - כותנה מצרית הידועה כארוכה בעולם, בעלת סיב חזק במיוחד שנושם ומתייבש עד פי 2 וחצי מכל סיב אחר!
    ללא תפר - הודות לכותנה, חיבור הגרב נעשה באמצעות סריגה ולא תפר. מה שמפחית את הסיכון להתפתחות פצעים.
    יוני כסף - למניעת התפתחות חיידקים. הגרב היחיד שנמכר עם תו איכות שנבדק במעבדה. בגרב ישנו סיב ייחודי שפותח במיוחד ואליו מוחדר יון הכסף שמונע את התפתחות החיידקים.

הגנה מלאה לכף הרגל

בד אל קמט - הסיב הייחודי המשולב בגרב מונע את הקיפול ושומר על הגרב מתוחה לאורך כל היום. בכך, נמנע הקיפול שעשוי לגרום לאי נוחות ואף לפצוע או לגרום לשלפוחיות בכף הרגל.
שמירה על גיד האכילס - גרבי PROTECT iT מעניקים הגנה נוספת באזור הגיד למניעת שפשוף והופעת פצעים ומסייעים במיוחד בזמן נעילת נעליים חדשות.
שמירה על העקב - שילוב של איכות ועובי הבד נועל את הגרב באזור העקב ומונע את תזוזת הבד, זאת הודות לעיצוב ה-Y האלסטי ששומר על הרדיוס האחורי באזור העקב טכנולוגיה ייחודית המשולבת עם בד מותאם, שיחדיו מעניקים נוחות והגנה לכף הרגל. גרבי PROTECT iT מעוצבים כך שהם מעניקים פתרון אולטימטיבי להגנה ונוחות לכף הרגל. הגרב תוכנן במיוחד עבור סוכרתיים ולסובלים מבעיות רפואיות שונות וכמו גם לספורטאים, אשר נוטים לסבול מכפות רגליים רגישות וכאובות.

• מכפלת רכה ונמתחת.
• סריגה ללא תפר.
• יוני כסף למניעת התפתחות חיידקים וריח.
• בד ייחודי המונע קפל.

למידע נוסף ויעוץ חינם השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך